Proszę o przetłumaczenie :

the two people in front of me were both buying stamps. One bought 10 second-class and five first-class stamps at a total cost of Ł3.45. The other bought 8 second-class and 10 first-class stamps at a total cost of Ł.4.38. How much did I pay for 3 second-class and 4 first-class stamps ?

3

Odpowiedzi

2010-02-13T16:04:49+01:00
Dwie osoby przede mną byli znaczków zakupu. Jeden kupił 10 sekund klasy i pięć znaczków pierwszej klasy w całkowity koszt Ł3.45. Inne zakupili 8 sekund i 10 klasy pierwszej pieczęci klasie całkowity koszt Ł.4.38. Ile płacę za 3 sekundy klasy i 4 znaczki pierwszej klasy?



mi z tłumaczenia wyszło takie coś
2010-02-13T16:05:03+01:00
Dwóch ludzi przede mną kupowali znaczkii. Jeden kupił 10 zwykłych i pięć pierwszej kategorii znaczków przy koszcie całkowitej produkcji Ł 3.45. Drugi kupił 8 zwykłych i 10 pierwszej kategorii znaczków przy koszcie całkowity produkcji Ł. 4.38. Ile zapłacili za 3 zwykłe i 4 pierwszej klasy ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:05:44+01:00
Już się robi ! ;)

Dwójka ludzi, która stała przede mną, kupowała znaczki. Jedna z tych osób kupiła dziesięć znaczków drugiej klasy i pięć znaczków pierwszej klasy, co w sumie kosztowało 3.45 funtów. Druga z tych osób kupiła osiem znaczków drugiej klasy i dziesięć znaczków pierwszej klasy, co w sumie kosztowało 4.38 funtów. Ile zapłaciłem za trzy znaczki drugiej klasy i cztery znaczki czwartej klasy?

proszę ! ;) i liczę na naaaaaj, jesli bedzie najlepsze dla Ciebie !