Odpowiedzi

2010-02-13T16:07:34+01:00
1. Noszenie medalika, nie czaszki czy innych tego typu.
2. Kultura osobista, żadnych wyzwisk przekleństw.
3. Ściąganie nakrycia głowy (chłopacy) przy krzyżu.
4. Uczestniczenie w życiu kościoła, mimo innej opinii kolegów.
5. Nie mogą zasmucać rodziców, złym zachowaniem, złą nauką, złą postawą.
6. Trzymają się w dobrym towarzystwie, gdzie nie ma diabła
7. Nie zaniedbują nauki religi

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:19:55+01:00
Młodzi ludzie powinni regularnie chodzić do kościoła (co niedzielę) , a poza tym codziennie sie modlić do Boga (rano i wiedczorem), powinni starać się unikać grzechu i spowiadać się oraz przyjmować Komunię Świętą, a przede wszystkim ufać i kochać Boga.
2010-02-13T19:51:14+01:00
Młodzi ludzie to wyjątkowe osoby w oczach Boga. Dopiero zaczynają wkraczać w tak zwane " dorosłe życie". Mają bardzo dużo zadań do spełnienia. Te zadania to na przykład zdobycie wykształcenia, założenie szczęśliwej rodziny, albo odpowiedź na głos powołania . Mogą to wszystko uczynić wyłącznie z pomocą Stwórcy.
Bóg podaje nam pomocną dłoń podczas każdej Eucharystii, modlitwy. A naszym zadaniem jest wykorzystać to " boskie koło ratunkowe'.
Kiedy idziemy na Mszę Świętą, czynimy znak Krzyża przed jedzeniem, w redtauracji... mimo, że znajomi mogą nas wyśmiać - to właśnie jest odważne dawanie świadectwa o przywiązaniu do Boga.

mam nadzieję, że pomogłam.... :)