Odpowiedzi

2010-02-13T16:07:57+01:00
Kochana wiosno kiedy nadejdziesz,
kiedy nareszcie zza okna wzejdziesz,
kiedy zobaczę twe jasne oblicze...
już nie mogę się doczekać wiosny, już dni liczę
i czekam z utęsknieniem aż nadejdziesz
aż nad górami przejdziesz
i zobaczę twoje liście kolorowe
i takie kwiatki piękne, nowe
i miłość zakwitnie w nas na nowo
i już do następnej zimy będzie kolorowo,
zimo odejdź precz, my nie chcem cie,
wiosno, przyjdź ja czekam, heeej!

licze na punkty
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:14:01+01:00
Droga wiosno!
Bardzo lubię wiosnę i wszyscy moi koledzy również. Wszyscy moi koledzy i koleżanki w tym momencie piszą do Ciebie list.Moi przyajciele są bardzo podekscytowani, ponieważ nigdy nie pisali listu do Wiosny.
W swoim liście bardzo chciałbym opisać wszystko więc zaczne od tego,że w wiośnie jest pięknie. Można grać w piłkę siatkę i różne gry z kumplami.Koledzy i koleżanki bardziej wolą grać na komputerach niż bawić sie an polu.Na ich mijescu częściej wychodziłbym na poole niż raz na miesiąc.
Na koniec dodam, że uwilebiam wiosne!!!!!!(za dużo zdań wymagasz xd)
10 3 10