Witam serdecznie.

Moje zadanie polega na napisaniu krótkiego wypracowania na temat dowolnego filmu.Praca powinna zawierać informację dlaczego ten film był dobry i podobał mi się.Co film zawierał na przykład efekty 3D i tym podobnym.

Niech to wypracowanie będzie też przetłumaczone.
I postarać się używać w miarę prostych zwrotów.Oczywiście żeby nie było też za proste.

Mam nadzieję że sobie poradzicie gdyż ja nie umiem zbytnio niemieckiego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:33:07+01:00
Hallo. Ich wollte Euch sagen wegen neue Film, der grade in die Kino gibt. Den Film heisst Avatar. Ist einfach geil. Warum? Grafik ist alles mit Komputer gemacht, aber das sieht mann gar nicht. Das ist alles so genial gemacht, dass Mann denkt, dass das alles echt ist. Und dazu kann Mann Avatar in 3D version sehen. Aber naturlich war da nicht nur Grafik. Musik war auch gut, passte immer gut. Alle Schauspieler haben gute arbeit gemacht. Der Film muss Mann einfach selber ansehen. Mann glaubt am besten in das was Mann sieht.

Witam. Chciałbym wam opowiedzieć o nowym filmie, który właśnie wchodzi do kin. Ten film to Avatar. Jest po prostu świetny. Dlaczego? Grafika jest cala zrobiona komputerowo, ale tego w ogóle nie widać. Wszystko jest tak genialnie zrobione, że można myśleć, że to jest prawdziwe. I w dodatku można obejrzeć Avatar w wersji 3D. Oczywiście nie było tam tylko grafiki. Muzyka też była dobra, żawsze dobrze dopasowana. Wszyscy aktorzy odegrali dobre role. Film trzeba po prostu samemu zobaczyć. Człowiekowi najlepiej jest uwierzyć w to co widzi.

Mam nadzieję, że nie za krótkie. :)
2010-02-13T16:38:06+01:00
Dobra to tak ... nie wiem jaki film ale może ... hmm Titanic ? :-P


Meine lieblings film heisst ( ss=B to takie niemieckie ) Titanic.
Er ist sehr toll fuer ( ue= u z umlautem ) mich. Er ist voll lebens , weil in ihm Liebe ist. Zwei Jugendliche sind verliebt in sich - Jung ist Jack und Maedchen ( ae= a z umlautem ) ist Rose.
Der film erzaehlt ( ae = a z umlautem ) ueber ( ue = u z umlautem ) Menschen , die zu Amerika auf Schiff wollten hinschwimmen. Titanic ist ein Katastrophenfilm , weil auf dem ende Schiff versinkt.
In dieses film ist keine 3D. Der effekt in ihm ist wahre Liebe - bis zu Tod !



Mój ulubiony film nazywa sie titanic.jest on bardzo fajny dla mnie , bo jest w pełni zyciowy. dwaj nastolatkowie są zakochani w sobie. chłopka jack i dziewczyna rose. film opowiada a ludziach którzy chceli na statku dopłynąć do ameryki.Totanic jest filmeme katastroficznym , poniewaz na końcu statek tonie.w tym filmie nie ma żadnych efektów 3D. efektem w nim jest prawdizwa miłośc - aż do smierci.

Może być takie ? Nie wiem czy ci pasuje , jak nie to napisz to pokombinuje nad nowym ;)
Pzdr ;D.