Odpowiedzi

2010-02-13T16:13:01+01:00
1h20min=80 min
80 min= 4800s.
4800s./6s.=800
800*54m=43200m
43200m=43,2km
odp. Kolarz w ciągu 1godz. i 20 min przejedzie 43,2 km
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:14:17+01:00
Dane:
1 godzina 20 min = 80 min
60 sekund - 540 metrów
6 sekund - 54 metry razy 10
szukane:
x - ile przejedzie?
rozwiązanie:
x = 80 min x 540m/min = 43 200 m = 43,2 km

odp:kolarz przejedzie przez godzi. i 20 minut 43,2 km
12 3 12