Odpowiedzi

2010-02-13T16:09:20+01:00
P = 100 W
t = 24 h = 24 *3600 s = 86400 s
U = 230 V
E = W = ?
P = W/t
W = P*t
W = 100 W * 86400 s
W = 8640000 J = 8,64 MJ ; mega = milion

[ W] = [J/s]

P = U * I
I = P/ U
I = 100 W /230 V
I ≈ 0,43 A
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T16:09:22+01:00
P=100W
t=24h
W,I-?
W=P*t=100W*24h=2400Wh=2,4kWh
P=U*I
I=P/U=100W/230V=0,43A
4 5 4
2010-02-13T16:10:24+01:00
Wzory:
w=PxI
I=P:U
dane:
P=100W
t=24h
szukane:
W=?
I=?
rozwiazanie:
W=P x t=100Wx24h=2400Wh=2,4kWh
P=U x I
I=P:U=100W:230V=0,43A
odp:0,43 A

2 4 2