1.jedno z państw europejskich zagarniętych przez Niemcy.
2.własność.....-zlikwidowana w Związku Radzieckim.
3.afrykańska twierdza której bronili również Polacy.
4.jedno z miejsc ZSRR gdzie zginęli polscy oficerowie.
5.miejscowość w Norwegii o którą w 1940r. walczyli Polacy.
6.nazwa największej armii podziemnej.
7.charakter 2 wojny światowej.
8.tajne....-organizowane w miejscu zlikwidowanych szkół polskich.
9.żołnierze ukrywający się najczęściej w lasach i atakujący z zasadzki.
10.bitwa nad rzeką..... we wrześniu 1939r.
11.klasztor-twierdza we Włoszech -zdobyty w 1944r.
12.szkodzenie wrogowi np. przez złe wykonywanie pracy.
13.zwolennikami tego ustroju byli bolszewicy.
14.państwo europejskie któremu zagrażały Niemcy i ZSRR.

proszę o szybkie rozwiązanie krzyżówki:)daje naj:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:11:02+01:00
Polska
prywatna
irak
syberia
sztokholm ( chyba)
solidarność
dyktatura
spotkania
snajperzy
wisłą
-
strajk pracy
komunizm
anglia
2 4 2
2010-02-13T16:13:49+01:00
1.francja 2.prywatna 3.tobruk 4.katyn 5.narwik 6.armia krajowa 7.globalny 8.nauczanie 9.partyzanci 10.bzura 11.monte cassino 12.sabotaz 13.komunizm 14.polska
2 1 2
2010-02-13T16:19:49+01:00
1.francja
2.prywatna
3.tobruk
4.katyn
5.narwik
6.Solidarność
7.globalny
8.zebrania
9.partyzanci
10.bzura
11.monte cassino
12.sabotaz
13.komunizm
14.Polska

POZDRAWIAM :)
2 1 2