Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:24:00+01:00
WiErSz:
Miłość zawsze jest mocna.
Miłość, to dłoń pomocna,
którą ktoś ci poda
i niczego mu nie będzie szkoda.
Bywało, że miłości było za mało,
lecz za dużo nigdy się nie zdarzało.
Miłość istnieje dniem i nocą,
zawsze świeci swą niezwykłą mocą.
Zakochać się możesz podczas zimy lub lata.
Wspójż na miłość twego brata.
Zakochaj się więc, póki jesteś młody,
bo miłość to największy dar od przyrody.

Mam nadzieję, że pomogłam...
Ten wiersz nie jest z neta, tylko miał iść na konkurs, tylko nie zdążyłam oddać go w terminie.
2010-02-13T19:05:21+01:00
Nie jestem ładna, ale taka sobie,
I nie moja wina, że się kocham w Tobie.




lub




w dniu świętego Walentego nie chcę bawić się z kolegą
nie chce siedzieć wraz z rodzinką
chcę być twoją walentynką.