Odpowiedzi

2010-02-13T16:22:06+01:00
Zachęcam wszystkich do odwiedzenia przepięknego miasta- Olsztyna. Jest tam wiele pięknych zabytków: kościołów, pomników. Znajduję się tam interesujące muzea.
Można pospacerować po zadbanych parkach i zjeść coś dobrego. Koniecznie przyjedźcie je odwiedzić. Naprawdę warto!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:27:22+01:00
Wiatj nieznajomy "Jeszcze "
Mam nadzieję ze poswięcisz chwile mojej uwadze , napisałem jeszcze nie znajomy , ponieważ myślę , że się poznamy , Dlaczego moze zapytasz , Odpowiem - mam nadzieje ze odwiedzisz "MOJE MIASTO "

Olsztyn -* Stolica War-Maz. - to nic ci nie powie , może dodam , JEZIORA - w jakąkolwiek stronę się nie udasz -JEZIORA , bliski kontakt z przyrodą , co jeszcze ... LASY ! tak , LASY i JEZIORA , ... pomyśl , wyobraź sobie - LASY , JEZIORA , ta bliskość z naturą ,ten piękny krajobraz , ... co jeszcze ?? zapytasz? - zachody słońca!! nigdzie na świecie takich nie ma , te jedyne , jedyne w swoim rodzaju !! ... co jeszcze dodać ? Wypoczynek , cisza , odmienność od choc by cywilizacji , odstępstwo od ciągłego biegu za tym czym biegasz na co dzień , no i wreszcie upragniony "SPOKÓJ" cisz - Natura -TY - Natura
Mam nadzieję ze na kierunkowałem - pozdrawiam
profesor
Humanista- Darmodziej