Podaj przykład niespotykanego dania z Polski. Uzupełnij poniższe notatki, a następnie napisz na ich podstawie krótki tekst:
Name.....
What is it?....
How old is it?
where does it come from?....
where is it popular these days?....

prosze o pomoc w mim zadaniu prosze

2

Odpowiedzi

2010-02-13T16:26:35+01:00
NIETYPOWE POLSKIE DANIE:

przepisy z programów
Trufelki z koziego sera

Przepis z programu Anna Olson: Sezon na świeżość 2 (odc.7)

trudność: łatwe


Ilość: ok. 36 trufli

Składniki
255 g świeżego koziego twarogu o temperaturze pokojowej
½ szklanki drobno posiekanego świeżego szczypiorku
½ szklanki drobno posiekanych orzeszków pistacjowych
3 łyżki grubo utartego czerwonego pieprzu, zmieszanego z 3 łyżkami drobno posiekanej natki pietruszki

Przygotowanie
Podziel ser na pół i wilgotnymi dłońmi utocz z niego dwa wałki. Pokrój każdy wałek na 18 części i zrób z nich kulki. Do 3 miseczek wsyp szczypiorek, pistacje i mieszankę różowego pieprzu z natką pietruszki. Obtocz kulki w wybranym rodzaju przyprawy, a gotowe trufelki ułóż na blasze do pieczenia lub tacy. Przed podaniem wstaw do lodówki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T22:14:23+01:00
Name...............................BITKI-
What is it?.........................MEET
How old is it.......................ok. 7 years
where does it come from?........MEKSYK ..
where is it popular these days?...W meksyku kaszubach oraz szwajcari !

1 5 1