Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:22:03+01:00
1l = 1000ml
3l = 3dm3
1dm3= 1000cm3
4,2dm3= 4200cm3
0,5l= 500cm3
10,5l= 10500ml
850cm3= 850ml
2000cm3= 2dm3
780ml= 0,78l

PS Liczę na NAJ;)
2010-02-13T16:24:32+01:00
1l=1000ml
3l=3dm3
1dm3=1000cm3
4,2dm3=4200cm3
0,5l=500ml
10,5l=10500ml
850cm3=850ml
2000cm3=2dm3
780ml=0,78l
2010-02-13T16:25:40+01:00
1l = 1000 ml
3l = 3 dm3
1dm3= 1000 cm3
4,2dm3= 4200cm3
0,5l= 500 cm3
10,5l= 10500 ml
850cm3= 850 ml
2000cm3= 2 dm3
780ml= 0,78 l