Odpowiedzi

2010-02-13T16:32:25+01:00
A(-4;5)
B(-2;-3)

(x-x₀)²+(y-y₀)²=r²

x₀=(-4-2):2=-3
y₀=(5-3):2=1

r, czyli ½AB=
2r= pierwiastek z :(-2+4)²+(-3-5)²=√68=2√17
r=√17
r²=17
równanie okregu:
(x+3)²+(y-1)²=17
Najlepsza Odpowiedź!
  • Lobu
  • Początkujący
2010-02-13T16:37:13+01:00
X0=(-4-2):2=-3
y0=(5-3):2=1


2r= pierwiastek z :(-2+4)²+(-3-5)²=pierwiastek(68)=2pierwiastek(17)
r=pierwiastek(17)
r²=17

rownanie okregu:

(x+3)²+(y-1)²=17