Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:28:55+01:00
Witam!
Moc to iloraz pracy, oraz czasu w którym została ona wykonana.
Przekształcam wzór:

P=W/t
W=Pt

P=40kW
t=45 min=0,75h

I podstawiam dane:
W=40kW*0,75h=30kWh

Pozdrawiam!
2010-02-13T17:08:35+01:00
P = 40 kW = 40000 W = 40000 J/s
t = 45 min = 45 *60 s = 2700 s
W = ?
P = W/t
W = P*t
W = 40000 J/s *2700 s = 10800000 J = 10,8 MJ ; mega = milion