Odpowiedzi

2010-02-13T16:30:51+01:00
V= 10cm razy 12cm razy 14cm =1680 cm 3 spoXXDD):
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:31:44+01:00
Wzór na objętość prostopadłościanu:

V = a x b x c ---> (gdzie 'x' to jest mnożenie)

a = 10 cm
b = 12 cm
c = 14 cm

V = 10 cm x 12 cm x 14 cm = 1680 cm 3 (gdzie 3 to jest sześcian)

Odp. Objętość tego prostopadłościanu wynosi 1680 cm sześciennych.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T16:32:16+01:00
Aby obliczyć objętość:

wzór: V- a x b x c

A- 10 cm
B- 12 cm
C- 14 cm

V- 10 cm x 12 cm x 14 cm = 1680 cm3
2 1 2