Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:38:50+01:00
Biblia
stwórca
góra
miłość
bórza
wiara
maria
dobro
piotr
magdalena
izajasz
chrzest
paweł
radość
uzdrowieniee
jezus
samarytanin
łazarz
kapłańwo
modlitwa
2 3 2
2010-02-13T17:44:14+01:00
Biblia-Słowo Boże
Bóg-stwórca wszystkiego
Grzech-zły czyn
Mojżesz-Jemu ukazał się Bóg
Proroków-Było 12 dwunastu
wojna-coś złego
I-Ciało Chrystusa
dom boży-kościół
Związane z religią słowa:Noe,Matka Boska,Arka,Noe,przebaczenie,spowiedź,przykazanie,Piotr,Paweł,Judasz,krzyż,medalik


2010-02-13T20:22:09+01:00
1 biblia- inaczej pismo święte
2 bóg- stwórca świata
3 golgota- miejsce ukrzyżowania Jezusa
4 MARYJA- mama Jezusa
5 góra- ... tabor
6 wiara- trzymała Jezusa przy życiu
7 świątynia- miejsce odnalezienia Jezusa
8 droga - ...... krzyżowa
9 Herod- osoba która kazała zabić nowo narodzone dziecię
10 stajenka - miejsce narodzenia Jezusa
11 kania- ... galilejska
12 słowo- ... boże
13 przykazania- pięć .... kościelnych
14 chrzest- .... w jordanie
15 ewangelia- dobra nowina
16 uzdrowienie- Jezus... niewidomego
17 zesłanie - ... ducha świętego
18 eucharystia- ciało Chrystusa
19
20
21 modlitwa- ... Jezusa w Ogrójcu
22 KREW- ciało i .... Jezusa
23 woda- wypłynęła z boku Jezusa