1.Połącz w pary ułamki równe:
9/30, 5/12, 11/12, 6/12, 3/10, 2/3, 4/6, 110/120, 25/60, 12/16, 18/21, 1/2, 6/7, 3/4

2.Podane ułamki przedstaw w jak najprostszej postaci.
a) 60/96
b) 144/80
c) 72/112
d) 224/64
e) 58/87
f) 130/65

Proszę o jak najszybszą odp..:)
Z góry Dziękuję;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:37:59+01:00
1.
6/12 1/2
12/16 3/4
110/120 11/12
18/21 6/7
5/12 25/60
3/10 9/30
2/3 4/6

2.Podane ułamki przedstaw w jak najprostszej postaci.
a) 60/96= 5/8
b) 144/80 = 1 4/5
c) 72/112 = 9/14
d) 224/64 = 3 1/2
e) 58/87 = 2/3
f) 130/65 = 2
2 5 2
2010-02-13T16:39:02+01:00
9/30 = 3/10
5/12=25/60
11/12=110/120
6/12= 1/2
2/3=4/6,
12/16=3/4
18/21 = 6/7,

2.Podane ułamki przedstaw w jak najprostszej postaci.
a) 60/96 = 5/8
b) 144/80 = 9/5
c) 72/112 = 9/14
d) 224/64 = 7/2= 3 1/2
e) 58/87 = 2/3
f) 130/65 =2/1=2

Proszę o jak najszybszą odp..:)
Z góry Dziękuję;**
3 3 3
2010-02-13T16:42:48+01:00
2.
a)5/8
b)9/5
c)9/14
d)7/2
e)2/3
f)2
1.
3/10-9/30
5/12-25/60
11/12-110/120
6/12-1/2
2/3-4/6
12/16-3/4
18/21-6/7