Odpowiedzi

2010-02-13T16:37:03+01:00
Serce serce pokochało,
serce sercu serce dało,
serce serce o to prosi,
niech je serce w sercu nosi! ;]

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:37:04+01:00
Hej :) ja napisałam dla koleżnaki wiersz ;) bo sama pisze wiersze ;) prawie się rozpłakała może on ci pomoże prosze bardzo ;

dziekuje co dzien Bogu za to ze mam kogos takiego jak ty
za to ze ta przyjaź ciagle w nas tkwi
za to że mam kogos wyjątkowego przy sobie
i co dzien dziekuje tobie
za usmiech ktory dajesz mi
za oczy które płaczą gdy ja płacze
dziekuje ci dzis za to moj przyjacielu
ze nie ma osob takich wielu
i jescze moja krutka nawijka powie ci szczerych słowek kilka
nasza przyjazn to nie chwilka
na wieki wiekow amen
ta przyjazn pozostanie !

jesli mozesz oznacz gwiazdka ;)) i punkciki ;*
pozdr
3 5 3
2010-02-13T21:22:02+01:00
Ci się będę rozpisywać:
Chcę Ci czas Twój wciąż ożywiać.
Z Tobą dalej w życie iść,
Przyjacielem Twoim Być!


Cóż z tego, że pada,
Cóż z tego, że mży?
Bez względu na pogodę,
Dla mnie słońcem Ty!