Odpowiedzi

2010-02-13T16:41:43+01:00
Moją ulubioną porą roku jest zima.
Lubię ją z wielu powodów. Jednym z nich jest puszysty, biały śnieg. Bardzo lubię rzucać się śnieżkami i lepić bałwana.
Zimę lubię również za to, że jest taka piękna i po prostu śnieżno biała.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:45:58+01:00
Moja ulubiona pora roku to zima. Jest bardzo biała i mrożna.Na łąkach widać tylko wystające za śniegu długie łodygi trawy .Zaś pola są pokryte białym puchem.Dni zimą są krótkie, a noce długie i gwiaździste .Śnieg w zimowym słońcu połyskuje jak malutkie brylanciki które tworzą piękność przyrody :->
Myśle ze pomogłam :]:]