Grupie 150 osób zadano pytanie.Jak najczesciej spedzasz wolny czas ?w tabeli podao wyniki tej ankiety.Tabela
jak spedzasz wolny czas liczba wskazań ułamek procnet
sport 6 6/150=1/25=4/100 4 %
telewizja 60 ............. .......
ksiązka 24 ........... .......
kino lub teatr 12 ....... ..........
komputer 48 ........... .......

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:41:43+01:00
Grupie 150 osób zadano pytanie.Jak najczesciej spedzasz wolny czas ?w tabeli podao wyniki tej ankiety.Tabela
jak spedzasz wolny czas liczba wskazań ułamek procnet
sport 6 6/150=1/25=4/100 4 %
telewizja 60 60/150=20/50=40/100=40%
ksiązka 24 24/150=8/50=16/100=16%
kino lub teatr 12 12/150=4/50=8/100=8%
komputer 48 48/150=16/50=32/100=32%
2010-02-13T16:42:46+01:00
60/150=2/5=40/100 40%
24/150=4/25= 16%
12/150=2/25= 8%
48/150=8/25= 32%
2010-02-13T17:18:47+01:00
Telewizja 60 .. 60/150 = 2/5 = 40/100 .. 40%
książka 24 .. 24/150 = 4/25 = 16/100 .. 16%
kino lub teatr 12 .. 12/150 = 2/25 =8/100 .. 8%
komputer 48 .. 48/150 = 8/25 = 32/100 .. 32%