Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:47:12+01:00
24.03.2010
ok. 7.30 wyjazd z Krakowa
przyjazd do Warszawy; zwiedzanie Muzeum ks. Jerzego Popiełuszki przy kościele św. Stanisława na Żoliborzu, czas wolny na posiłek, zakwaterowanie w Schronisku PTSM na Woli przy ul. Karolkowej 53a, obejrzenie spektaklu teatralnego

25.03.2010
zwiedzanie Starego Miasta (m.in. katedra św. Jana, kolumna Zygmunta, pl. Zamkowy, kościół św. Anny), zwiedzanie Zamku Królewskiego w Warszawie, zwiedzanie Sejmu i Senatu RP, zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego, obejrzenie spektaklu teatralnego

26.03.2010
zwiedzanie Pałacu Kultury i Nauki, zwiedzanie Muzeum Wojska Polskiego (lub Muzeum Narodowego), spacer (Nowym Światem, Krakowskim Przedmieściem na Plac Piłsudskiego), udział w koncercie poświęconym ks. Januszowi St. Pasierbowi w Galerii Jana Pawła II na placu Bankowym (po koncercie udział w bankiecie)
ok. 20.00 wyjazd do Krakowa (planowany powrót ~ 1.30)
i coś tam dalej sobie jeszcze dopisz
2010-02-13T17:01:29+01:00
WYCIECZKA DO WARSZAWY

1. wyjazd z Krakowa o godzinie 4:00
2. planowany dojazd o godzinie 7:00
3. Zatrzymujemy się w hotelu 5-gwiazdkowym "pod palmami"
Dzień I
1. Śniadanie (bułka + szynka + pomidor + ser żółty + herbata)
2. Zwiedzanie starych zabytków
3. Następnie przejazd do Łazienek.
4. obiad ( kurczak ( w tym chrzastki i chrępy dla osłody+ 2gałki ziemniaków + surówka + kompot)
5. o Godz. 15-16.30 - czas wolny
6. 16.30 przejazd autokarem do Starego miasta
7. 18:00 przejazd autokarem do hotelu " Pod palmami"
8. 19:00 kolacja (okruszki z chleba razowego)
20. Siusiu paciorek i spać

Dzień II

1. Pianie koguta o 5:00 (niczym w wojsku heh )
2. Śniadanie godzina 6:00
3. Zwiedzenie Syrenki Warszawskiej - 10:00
4. Podziwianie Wisły
5. Czas wolny 12:00-13:30
6. Obiad w restauracji : "W zębie szkieleta" 14-15
7. Przyjazd do do hotelu "Pod palmami"
8. Pakowanie klamotów 17- 18
9. Kolacja -18:05
10. Planowany odjazd - 20:00


UWAGA1. planowany powrót do Krakowa godz: 23:00
2. proszę zabrać prowia nt, bo z powodu kryzysu może być źle z jedzeniem
3. prosze zabrac plaszcz przeciwdeszczowy
4. prosze zabrac stroje odpowiednie do kagzdej pogody
5. liczymy na dużo turystów
2010-02-13T17:09:12+01:00
PIERWSZY DZIEŃ:
1.Wyjazd godzina 5:00
2.Dotarcie godzina 10:00
3.Godzina 10.30 zwiedzenie Pałacu Kultury i Nauki
4.Godzina 12.00 zwiedzenie Muzeum Narodowego
5.Godz.14.00 wyjazd na obiad
6.Godz.15.30 pobyt w skansenach i łazienkach warszawskich
7.Godz.17.00 zwiedzenie warszawskich kościołów
8.Godz.18.30 wyjazd do noclegu.
9.Zjedzenie kolacji
10.Pójście do wydzielonych pokoji.
DRUGI DZIEŃ:
1.Godz.7.30 zjedzenie śniadania
2.Godz.8.30 wyjazd z noclegowni do warszawskiego zamku.
3.Godz.10.00 podróż do parku zoologicznego
4.Godz.12.00 wyjazd na warszawski rynek.
5.Godz.13.30-obiad
6.Godz.15.Wyjazd do domu
7.Godz.20.00 dotarcie na miejsce.