Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:04:50+01:00
C6H5CH3+Cl2-->C6H5CH2Cl+HCl ta reakcja oczywiscie pod wpływem światła czyli nad stralka pisz swiatlo
C6H5CH2Cl+NaOH--C6H5CH2OH+Nacl
3 3 3
2010-02-13T21:52:54+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C₆H₅CH₃ + Cl₂---->C₆H₅CH₂Cl + HCl(na strzałce"UV")
......................CHLOREK BENZYLU
C₆H₅CH₂Cl +KOH---->C₆H₅CH₂OH + KCl
...................ALKOHOL BENZYLOWY(FENYLOMETANOL)
1 5 1