Odpowiedzi

2010-02-13T17:07:34+01:00
Grecja,12.06.2010r.
Drogi Piotrze!
Na wstępie mojego listu serdecznie Cię pozdrawiam z gorącej Grecji.Chciałbym abyś także tu przyjechał wraz ze swoją rodziną.
Zatrzymaliśmy się w pięknym hotelu ''Złocista Plaża" w mieście Saloniki. Jest tu cudownie! Są tu bardzo mili ludzie. Ostatnio podczas wieczornej imprezy poznałem niesamowitą Greczynkę! A jaka piękna..! Piękny kraj,miasto,ludzie! Istny raj. Bardzo mi się tu podoba,choć mam kłopoty z językiem greckim ale jest dobrze.
To na tyle. A co tam u Was w Polsce słychać? Co tam u rodzinki? Serdeczne pozdrowienia i zapraszam do nas!
Piotr;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:04:32+01:00
Hallo Peter!
Ich bin in Griechenland, ist ein wunderschöner Ort.
Land ist in Süd-Ost-Europa, am Rande des Balkan-Halbinsel.
An den Strand gehen, zum Tauchen unter Aufsicht eines Lehrers, besuchte die schönen Orte wie: Athen, Akropolis, der Damm-Tour habe ich viel gelernt über Griechenland.
Außerdem habe ich eine Kreuzfahrt zu den blauen Höhlen, wo das Wasser ist die Farbe der Tinte.
Am Abend gehen sie in die Disco.
Die Menschen dort sind sehr nett, es mit der griechischen Frau, die den täglichen Spaziergang zu Fuß kennen.
Menschen in Griechenland Griechisch sprechen.
Ich sende Grüße aus dem sonnigen Griechenland

jestem w Grecji ,to piękne miejsce.
kraj położony jest w południowo-wschodniej części Europy, położony na krańcu Półwyspu Bałkańskiego.
Chodze na plażę by ponurkować pod okiem instruktora,zwiedzam piękne miejsca jak np :ateny,akropol,przez tamie wycieczki dużo się dowiedziałem o grecji.
Także odbyłem rejs do błękitnych jaskiń,woda ma tam kolor atramentu.
Wieczorami chodze na dyskoteki.
Ludzie są tam bardzo mili,zapoznałem się tam z greczynką codziennie chodzimy by pospacerować.
Ludzie w grecji mówią po grecku.
Przesyłam pozdrowienia z słonecznej Grecji
MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁAM POZDRAWIAM