Dam najss:)Odpowiedzicie chociaż na jedno;)))
1.W którym zestawie znajdują się wyłącznie produkty pochodzenia roślinnego?
a)Mąka,mleko,cukier,żółtko. b)mąka,cukier,sok cytrynowy,pieprz c)masło,mąka,cukier,cynamon d)mleko,żółtko,mąka,cukier
2.Wskaż zestaw składający się w całości z owoców uprawianych w Polsce:
a)jabłka,śliwki,kiwi b)gruszki,banany,truskawki c)jabłka,śliwki,gruszki d)śliwki,mango,czereśnie
3.Kasia z rodzicami napełnia garnek wodą.Kasia ma kubek o poemności 1/4 litra, mama o pojemności 3/4 litra a tata o pojemności 1/2 litra.Kasia wlała 3 pełne kubk,mama 5 a tata 4.Ile litrów wody wlali do garnka?
a)4,5l,b)5,5l c)6,5l d)7,5l
5.Jeśłi podczas gotowania przykryjemy garnek pokrywką,to:
a)woda zagotuje się szybciej b)woda będzie gotować się dłużej c)nie ma to wpływu na czas gotowania się wody d)woda się nie zagotuje
6.W jakiej wodzie się umyje najlepiej tłuste talerze:
a)zimnej b)cletniej c)ciepłej d)gorącej
7.Od ilu czynników zależy ilość niezbędnego pożywienia człowieka>
a)3 b)4 c)5 d)6

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T16:54:57+01:00
W którym zestawie znajdują się wyłącznie produkty pochodzenia roślinnego?
b)mąka,cukier,sok cytrynowy,pieprz

2.Wskaż zestaw składający się w całości z owoców uprawianych w Polsce:
c)jabłka,śliwki,gruszki

3.Kasia z rodzicami napełnia garnek wodą.Kasia ma kubek o poemności 1/4 litra, mama o pojemności 3/4 litra a tata o pojemności 1/2 litra.Kasia wlała 3 pełne kubk,mama 5 a tata
4.Ile litrów wody wlali do garnka?
c)6,5l

5.Jeśłi podczas gotowania przykryjemy garnek pokrywką,to:
b)woda będzie gotować się dłużej

6.W jakiej wodzie się umyje najlepiej tłuste talerze:
d)gorącej
7.Od ilu czynników zależy ilość niezbędnego pożywienia człowieka>
a)3
2010-02-13T16:55:56+01:00
1.b
2.c
3.3*1/4+ 5*3/4+4*1/2=4 litry a
4.a
5.d
6.
2010-02-13T16:59:12+01:00
1. - b
2. - c
3. - c
5. - a
6. - d
7. - c (wiek, rodzaj wykonywanej pracy, stan zdrowia, pora roku oraz klimat)
1 5 1