Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T16:59:34+01:00
OSTRY NIEŻYT NOSA
WIRUSOWE ZAPALENIE GARDŁA
OSTRE ZAPALENIE KRTANI I TCHAWICY
OSTRE ZŁOŚLIWE ZAPALENIE KRTANI< TCHAWICY I OSKRZELI
OSTRE ZAPALENIE MIGDAŁKÓW
ZAPALENIE OSKRZELI I PŁUC
GRYPA
ZAKAŻENIA MIKROPLAZMOWE
KRZTUSIEC / KOKLUSZ
PYLICE PŁUC
BAWEŁNICA
ROPIEŃ PŁUCA
ZIARNINIAK WEGENERA
GRZYBICE PŁUC
ZATOR I ZAWAŁ PŁUCA
RAK PŁUCA

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 4 1
2010-02-13T17:11:25+01:00
Choroby wywołane przez bakterie i wirusy:
-Przeziębienia
-Zapalenia Płuc
-Angina
-Gruźlica
-Nieżyt nosa(zapalenie błony śluzowej nosa)
-Zapalenie dróg oddechowych
-Grypa
Choroby rozwijające się na skutek zanieczyszczeń:
-katar sienny
-astma
-pylica
-rak płuc