Jedyne pod słońcem. Napisz o miejscu, które jest dla ciebie wyjątkowe. Wyjaśnij dlaczego.

Łatwe do zgarnięcia punkciki, więc bierzcie się do roboty. Praca na ¾ lub 1 stronę w zeszycie. Ah i BARDZO WAŻNE: opowiadanie ma być wysłane jako wiadomość prywatna do mnie! Oczywiście wpiszcie coś tam w odp. na zadanie np. (: (żeby dostać punkty), ale zadanie ma być przesłane wiadomością, bo chcę uniknąć tego, że ktoś jeszcze będzie miał taką pracę w klasie jak ja. Wiecie o co chodzi :D.
Za wysilenie się otrzymacie "najlepsze".
Liczę na Was i pozdrawiam

2

Odpowiedzi

2010-02-13T17:01:48+01:00
Dla mnie najważniejszym miejscem pod słońcem jest mój dom. Tam mieszka moja rodzina- mama tata i rodzeństwo. W tym miejscu jestem sobą. Mogę się wypłakać, wyżalić a nawet zwierzyć z rzeczy bardzo mi ważnej rodzicom. W tym oto miejscu mam swoje rzeczy osobiste- pamiętniki, liściki i moje wspomnienia z wakacji, których nigdy nie zapomnę. Poza tym mój dom to miejsce wspomnień dawnych członków mojej rodziny. Nawet pradziadków, żyjących jeszcze na 2 wojnie światowej. Bardzo lubie mój dom, i liczę, że przez wiele lat będzie służył mi, moim dzieciom, wnukom i prawnukom.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:10:18+01:00
"Jedyne pod słońcem"
Jest to miejsce, które każdy z nas chowa gdzieś przed innymi. Jest ono niepowtarzalne, bo każdy z nas jest inny...
11 1 11