Odpowiedzi

2010-02-13T16:56:40+01:00
Jedzadz witaminy ma sie silne dziewczyny
a kto witamin nie je ten w toalecie sie podzieje.;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:00:26+01:00
Małe drobne, ciągle brane
Witaminy me kochane.
Ciągle zjadam z pasją wielką.
Bo pompują mnie energią.
Bardzo wiele jest ich w świecie,
pewnie nawet nic nie wiecie.
Dzięki nim ciągle zdrowo
pięknie, śpiewająco , kolorowo
Żadnych tutaj haków nie ma,
pij np. actimela :)

POZDRAWIAM
2010-02-13T18:27:17+01:00
Witamina D

Śledzie, makrele i sardynki to źródła D witaminki,
Jaja świeże zawierają ją też w dużej mierze,
Niedobór D witaminy to krzywicy przyczyny,
Kości i zębi, mocne zęby masz, dlatego że o nie dbasz.