Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T15:16:04+02:00

Ziemia trudnej jedności. Ziemia ludzi szukających własnych dróg.
Ziemia długiego podziału pośród książąt jednego rodu.
Ziemia poddana wolności każdego względem wszystkich
Ziemia na koniec rozdarta przez ciąg prawie szesciu pokoleń.
Rozdarta na mapach świata! a jakżesz w losach swych synów!
Ziemia poprzez rozdarcie zjednoczona w sercach polaków jak żadna.


Papież podkreślał,że liczy się na świecie miłość,prawda,zaufanie,że każdy z nas ma inną drogę. Na pewno wielu ludzi idąc przez życie opiera na nim swe ślady.
2009-10-12T15:19:43+02:00
Jan Paweł II, a właściwie Karol Wojtyła to pierwszy papież-Polak. Z początku mało kto wierzył, że jest szansa, by wreszcie to Polak zasiadł na tronie Piotrowym, jednak Karol Wojtyła swoją działalnością i postawą życiową udowodnił, że jest tego godzien. Są setki wydarzeń, które zmieniły świat na lepsze jednak ja wymienię te najważniejsze. Jan Paweł II jako pierwszy zorganizował spotkanie w ramach światowych modlitw o pokój w roku 1986. Na ten czas wszystkie wojny i konflikty zbroje ustały... Modlili się wszyscy. Począwszy od chrześcijan, poprzez wyznawców islamu, hinduizmu, na buddyzmie kończąc. Po raz pierwszy wyznawcy tych religii spotkali się, by razem modlić się o pokój, by żyło się lepiej. Jan Paweł II wyróżniał się niesamowitym poczuciem humoru i dystansem do siebie. Wierzył w siłę młodzieży, chętnie spędzał z nimi czas udowadniając, że o nas też nie można zapomnieć, bo to my jesteśmy przyszłością tego świata jak i Kościoła. Do dziś ludzie opłakują śmierć papieża. To on odwiedzał kraje animistyczne, które z początku go nie akceptowały. Mnóstwo podróżował, udowadniał, że nawet tak ważna osoba lubi rozrywkę. Pisał liczne wiersze, które do dziś są inspiracją dla młodych pokoleń pisarzy. Po jego śmierci płakali wszyscy. Nie ważne, czy osoby wierzące, czy nie. Cały świat pogrążył się w żałobie, co udowodniło, że Jan Paweł II był wielki.
Pozdrawiam;) Pisane na szybko, więc przedstawiłem tylko te rzeczy, które przyszły mi do głowy.