Odpowiedzi

2010-02-13T16:59:31+01:00
Płn Afryka, wybrzeża Hiszpanii, Sycylia, wybrzeża starożytnej Mezopotamii, Grecja, Francja, wybrzeża Palestyny.

Chyba dobrze.
:)
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:03:19+01:00
Galia
pł. Iberyjski
Mauretania
Afryka Północna
Egipt
Syria
Wybrzeże Morza Czarnego
Wyspy na Morzy Śródziemnym
Macedonia
półwysep Bałkański
43 4 43
2010-02-13T17:13:29+01:00
Syria
Afryka Północna
Egipt
Grecja
Wybrzeże Morza Czarnego
półwysep Bałkański
Galia
Mauretania
19 3 19