Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:01:30+01:00
Uważam, że jednym z najciekawszych i najbardziej nowoczesnych filmów jest ''Transformers''. Występują tam bardzo znani aktorzy między innymi Megan Fox i Shia LaBeouf. Bardzo podoba mi się fabuła i efekty specjalne.

Innym ciekawym dla młodzieży filmem może być ''Nine''. Jest to niedawno wydany film - musical, który był nominowany do Oscara. Tam również występują znamienici aktorzy. Gra tam nawet Fergie, wokalistka zespołu The Black Eyed Peas. Jest to film bardzo interesujący i ciekawy.

Ostatnim filmem, o którym wspomne jest ''Amerykańskie ciacho''. To bardzo zabawna historia opowiadająca o miłostkach głównego bohatera. Główny charakter to Ashton Cutcher, który jest znany z wielu innych dobrych filmów.
2 3 2
2010-02-13T17:04:01+01:00
High School Musical- film opowiadający o parze zakochanych nastolatków i ich przyjacielach. Ma zabarwienie komedyjne. Disneyowska produkcja
Program Ochrony Księżniczek (POK)- kolejna disneyowska produkcja, opowiada o księżniczce uciekającej ze swojego kraju.
Tylko mnie kochaj- film polskiejprodukcji. Jest to komedia. Naprawdę polecam.