Odpowiedzi

2010-02-13T17:02:09+01:00
Wierszyk wymyślony na doczekaniu

Małe drobne, ciągle brane
Witaminy me kochane.
Ciągle zjadam z pasją wielką.
Bo pompują mnie energią.
Bardzo wiele jest ich w świecie,
pewnie nawet nic nie wiecie.
Dzięki nim ciągle zdrowo
pięknie, śpiewająco , kolorowo
Żadnych tutaj haków nie ma,
pij np. actimela :)

pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:05:30+01:00
Np. Stonoga ,Juliana Tuwima.
2010-02-13T17:07:33+01:00
Dziwna rymowanka Jerzego Ficowskiego

Pewien żarłok nienażarty
raz wygłodniał nie na żarty
i wywiesił szyld na płocie,
że ochotę ma na płocie.
Tutaj na brak ryb narzeka,
bo daleko rybna rzeka.
Więc się zgłosił pewien żebrak
i rzekł żarłokowi, że brak
płoci, karpi oraz śledzi
ale rzeki pilnie śledzi
i gdy tylko będzie w stanie,
to o świcie z łóżka wstanie,
po czym ruszy na Pomorze
i w zdobyciu ryb pomoże...
Odtąd żarłok nasz jedyni
zamiast smacznych ryb je dynie.

xD