Odpowiedzi

  • pnp
  • Początkujący
2010-02-13T17:14:43+01:00
Pewnej nocy śnił mi się sen o dniu idealnym. Mama dała mi moje ulubione śniadanie, poszłam do szkoły i dostałam 6 i niebyło pracy domowej. Po szkole poszłam do kina ze znajomymi. Jak wróciłam do domu dostałam od rodziców (tu wpisz coś co chcesz dostać) a później był obiad z moich ulubionych potraw i mój ulubiony deser. Potem się obudziłam. Tego snu nigdy niezapomne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:57:49+01:00
Pewnego dnia snił mi się sen ,że jestem w kosmosie i latam statkiem kosmicznym...miałam nie samowite spotkanie z ufo w kosmosie zaprosili mnie i oprowadzili po swojej planecie spędziłam u nich wspaniały sen niezapomne tego do konca zycia