Odpowiedzi

2010-02-13T17:04:24+01:00
1ar=100m2
1h=10000m2
100m2-10minut
10000m2=1000minut
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:04:49+01:00
1ha = 100a
100a * 10 min = 1000 min= 16 godz i 40 min
1 5 1
2010-02-13T17:05:17+01:00
10*100=1000;))

mam nadzieje ze pomogklam i licze na naj;)
daj naj co ci zależy;**
pozdrawiam;*
dasz mi naj a wezmiesz inna odp. prosze potrzebuje pkt bo sie zalozylam z jedna os ze zdobede tyla z pierwszym razem prosdze!!!!!j
1 4 1