Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:08:28+01:00
M.dziewięcioro ludzi
d.dziewięciorga ludzi
c.dziewięciorgu ludzi
b.dziewięciorgo ludzi
n.z dziewięciorgiem ludzi
msc.o dziewięciorgu ludzi
w.dziewięciorgo ludzi !
2010-02-13T17:08:46+01:00
M dziewięcioro ludzi
D dziewięciorga ludzi
C dziewięciorgu ludzi
B dziewięcioro ludzi
N (z) dziewięciorgiem ludzi
Ms (o) dziewięciorgu ludzi
W dziewięcioro ludzi!
2010-02-13T17:10:26+01:00
M. dziewięcioro ludzi
D. dziewięciorga ludzi
C. dziewięciorgu ludziom
B. dziewięcioro ludzi
N. dziewięciorgiem ludzi
M. dziewięciorgu ludzi
W. dziewięcioro ludzi