Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:14:42+01:00
Zbyszko ten obowiązek spełnił, ponieważ brał udział w bitwie pod Grunwaldem i walczył z z bratem Władysława Jagiełły na Litwie.
46 3 46
2010-02-13T17:16:58+01:00
Zbyszko był rycerzem, który rwał się do walki z krzyżakami.
Gdy tylko nadarzyła się ku temu okazja, pędził jak szalony na bój.
Głównie obowiązek ten spełniał, kiedy starał się uratować Danuśkę, której ślubował. Okazji takich było wiele, ale najważniejszą obroną ojczyzny przez Zbyszka była Bitwa pod Grunwaldem, w której wziął udział(oczywiście w książce Henryka Sienkiewicza)dopiero tam czuł się usatysfakcjonowany, wiedział, że jego powinnością jest obrona ojczyzny i walka za swoich bliskich, a także za to co zrobili jego ukochanej Dauśce i Jurandowi.
51 4 51