Na wykresie przedstawiono wyniki pewnej pracy klasowej z mat.
w piątek ⅓ uczniów tej klasy przyszła na zajęcia wyrównawze z matematyki .ilu uczniow nie przyszlo na zajecia , jeżeli mieli przyjść wszyscy którzy otrzymali oceny 1 2 3


w klasie było 21 uczniów
uczniów którzy otrzymali 1 2 3 było 14
to było na wykresie
plis proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

2010-02-13T17:13:53+01:00
21x1/3=7
Jesli otrzymalo 14 uczniow 1i2i3 to 7 nie przyszlo i 7 przyszlo
1 5 1
2010-02-13T17:14:32+01:00
1/3*21=7 - uczniowie, którzy przyszli

14-7=7

Odp. Nie przyszło siedmiu uczniów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:17:57+01:00
Przyszło 7 uczniów. Skoro w klasie było 21, a przyszła 1/3, to znaczy, że przyszło 7 osób.
Oto obliczenie 21x1/3=7
-
Oceny 1,2,3 miało 14 osób. Połowa (7) przyszła na zajęcia, a reszta olała i poszła na browca :P.