Odpowiedzi

2010-02-13T17:17:04+01:00
Better, faster, cleaner, higher, taller, more beatiful , more comfortable.
2010-02-13T17:18:50+01:00
Big-bigger
small-smaller
tall-taller
interesing-more interesing
beautiful-more beautiful
fat- fatter
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:32:18+01:00
Heavy - heavier -cięższy
hot - hotter -cieplnejszy
easy - easier -łatwiejszy
good - better - lepszy
bad - worse -gorszy
old - older - starszy
strong - stronger- silniejszy
healthy - heathier - zdrowszy
dangerous - more dangerous - niebezpieczniejszy
nice - niecer - fajniejszy
difficult - more difficult - trudniejszy
easy - easier - prostszy

Do wyboru, do koloru : D