Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:20:52+01:00
Możesz wyciąć z kartonu jakąś okładkę książki:) Pomalować na brązowo.No i oczywiście jakieś czarne albo brązowe prześcieradło:))
2010-02-13T17:21:56+01:00
1wydrukuj z neta okładki książek i przypnij do ubrania
w ręce morzesz trzymać książkę
2 ubierz się na biało druknij z neta jekieś fragmenty książek i przypnij do ubrania w ręce morzesz trzymać książkę
2010-02-13T17:22:40+01:00
Mozesz np. isc do sklepu i zapytac sie o duze pudlo ..ja jak potrzebuje to mi zawsze daja pudelka xD.. no i jak juz dostaniesz to pomaluj je tak aby przypominalo ksiazke i zrob dziure na glowe .;D wkladasz na siebie i juz ..a na nogi to lakies getry czy cóś .;D..OBRAZEK W ZALACZNIKU BYL ROBIONY NA PAINTCIE WIEC WYGLADA JAK WYGLADA xDD..