Odpowiedz na pytania:
!. Ma spiralne zwinięte chloroplasty.
2. Brunatny glon używany w celach kulinarnych.
3. Glony występujące najbliżej dna morskiego.
4. Otacza je pancerzyk, są składnikiem planktonu.
5. Słabo zróżnicowane, wielokomórkowe ciało glonów.
6. Glony zaliczane do roślin.
proszę o odpowiedź z góry dziękii :)

2

Odpowiedzi

2010-02-13T17:30:11+01:00
1.skrętnica
2.listkownica
3.krasnorosty
4.zielenice
5.plecha
6.zielenice

Proszę pozdrawiam :>
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:34:04+01:00
Ma spiralne zwinięte chloroplasty.
skretnica
2. Brunatny glon używany w celach kulinarnych.
morszczyn
3. Glony występujące najbliżej dna morskiego.
krasnorosty
4. Otacza je pancerzyk, są składnikiem planktonu.
okrzemki
5. Słabo zróżnicowane, wielokomórkowe ciało glonów.
plecha
6. Glony zaliczane do roślin.
sinice