Na każdej z czterech plaż położonych nad oceanem są cztery wypożyczalnie sprzętu wodnego. W każdej z nich są cztery łodzie żaglowe. Miesięczny zysk z wynajęcia jednej łodzi wynosi 40 000zł. Oblicz miesięczny zysk z wynajmu wszystkich łodzi na czterech plażach i przedstaw jego wartość z wykorzystaniem potęgi liczby 2 i liczby 10. prosze pomozcie. Daje najj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:36:56+01:00
1 lodz-40000zl
1 wypozyczalnia-4 lodzie
4 lodzie-160000zl
4wypozyczalnie po 4 lodzie=16 lodzi
16 lodzi-640000zl
800 do potegi2=640000
3,8 do potegi 10=640000 chyba
4 4 4
2010-02-13T17:59:56+01:00
40 000 × 4 = 160 000 zł - zysk roczny z wypożyczenia czterech łodzi
160 000 zł × 4 = 640 000 zł - zysk z wypożyczenia łodzi w jednej wypożyczalni
640 000 × 4 = 2 560 000zł - zysk z wypożyczenia łodzi na jednej plaży
2 560 000 zł × 4 = 10 240 000zł - zysk z wypożyczenia wszystkich łodzi we wszystkich wypożyczalniach na wszystkich plażach
10 240 000zł = 10⁶ + 2 (do potęgi 30000) + 2 (do potęgi 30000) + 2 (do potęgi 30000)
2 5 2