Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T17:30:23+01:00
- Henryk Walezy 1574-1575

- Stefan Batory 1576-1586

- Zygmunt III Waza 1587-1632

- Władysław IV 1632-1648

- Jan II Kazimierz 1648-1668

- Michał Korybut Wiśniowiecki 1669-1673

- Jan III Sobieski 1674-1696
2 3 2
2010-02-13T17:32:08+01:00
Henryk Walezy [1573-1574]
Stefan Batory [1576-1586]
Zygmunt III Waza [1587-1592]
Jan Kazimierz Waza [1633-1648]
Michał Korybut Wiśniowiecki [1669-1672]
Jan III Sobieski [1673-1696]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:35:03+01:00
Henryk Walezy
Stefan Batory
Zygmunt III Waza
Władysław IV Waza
Jan II Kazimierz
Michał Korybut Wiśniewocki
Jan III Sobieski
August II Mocny
sTANISŁAW lESZCZYŃSKI
August II sas
Stanisław August Poniatowski
5 4 5