Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:32:08+01:00
Serce nie patrzy na urodę, bogactwo kto jaki ma dom czy ciuchy
liczy sie tylko miłosc i wnetrze człoweika wszystko inne nie ma znacznie dla serca
2010-02-13T18:08:41+01:00
Najlepiej widzi się tylko sercem, serce nie widzi piękna zewnętrznego, tylko piękno wewnętrzne, a to jest najważniejsze.
np:
* gdy niewidomy zakocha się w kimś,
* pokochać kogoś, kogo się nie widziało,