Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:38:21+01:00
Zielone to cieciwy
czarne(r) to promien =1,5cm
fioletowe średnica =3cm
2 5 2
2010-02-13T17:40:22+01:00
Rozwiązanie dałem w załączniku. To co zaznaczyłem na czerwono to promień.Zielone to są cięciwy, a jedna przechodzi przez środek.Średnica to jest to 2 razy dłuższe od promienia.Zapomniałem też o punktach, ale sam możesz je zrobić.
2010-02-13T17:43:46+01:00