Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:37:27+01:00

HCL: H-CL, wartoś:I
N2O: n-o-n wartoscowosć: n-I, o-II
HBr: H-Br wart: I
H2S: h-s-h, wart: II
Al2O3: wart:al-3,o-2 trudno narysowac wzór x/
KMnO4- wart: K-I, Mn-7, O II




2010-02-13T17:56:53+01:00
Mam nadzieję,że chodzi o wzory kreskowe;)
HCl
H(I), Cl(I)
N2O
N(I), O(II)
HBr
H(I), Br(I)
H2S
H(I), S(II)
Al2O3
Al(III), O(II)
KMnO4
K(I), Mn(VII), O(II)
2010-02-13T18:03:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
HCl-----H(I), Cl(I)
N2O----N(I), O(II)
HBr-----H(I), Br(I)
H2S-----H(I), S(II)
Al2O3--Al(III), O(II)
KMnO4--K(I), Mn(VII), O(II)