Odpowiedzi

2010-02-13T17:43:14+01:00
Bóg do niczego cię nie zobowiązuje , nie zmusza bo dał ci wolną wolę ale chce żebyś postępowała według dekalogu.
2010-02-13T17:43:52+01:00

Chodzić do kościoła
Pomagać innym
Nie przeklinać
Nie kłócić sie

Narazie tyle jak coś wiecej mi przyjdzie do głowy to napisze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:44:36+01:00
Zobowiązuje cię to do tego, że musisz żyć religijnie, starać się uniknąć grzechu i nie ubliżać innym oraz traktować bliźniego swego jak siebie samego
1 5 1