Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:44:51+01:00
Moim zdaniem są to piramidy egipskie, gdyż egipskie przysłowie powiada: „Wszystko boi się czasu, lecz czas boi się piramid”. Ponadczasowość to jedna z najważniejszych cech, którą kojarzymy z tymi wielkimi kamiennymi budowlami. Przywołał ją m.in. Napoleon w swoim słynnym apelu zaczynającym się od słów: „Żołnierze, 40 wieków patrzy na was”. 40 wieków to 4 tysiące lat. Ogrom czasu w dziejach ludzkości.
2010-02-13T17:47:31+01:00
Według mnie najlepszym cudem świata jest piramida Cheopsa ponieważ ma 137 m wysokości, jej boki są zwrócone na cztery strony świata, została zbudowana z wielkich bloków kamiennych ważących po 2,5 ton, które zostały ułożone z wielką precyzją i to ona jest największą piramidą świata.