Odpowiedzi

2010-02-13T17:46:11+01:00
Według tego co mi mówili na geografii to dlatego, że jest tam żyzna gleba
7 3 7
2010-02-13T17:47:58+01:00
Poniewaz jest tam zyzna ziemia, ktora sluzy rolnictwu. Niemniej jednak jest tam bardzo niebezpiecznie z powodu erupcji wulkanicznych .
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:48:26+01:00
Najczęściej jest tak, dlatego że tereny wokół wulkanów są bardzo urokliwe i przyjazne i do tego są dość tanio sprzedawane, pomimo tego panuje tam zazwyczaj spokój, wszystko się zmienia, gdy jedne z wulkanów wybuchnie, wtedy lawa zabija mieszkańców, nie zdarza się to często, raz na kilkaset lat, a jeśli by się tak stało, to osoby są przygotowane i dość szybko zaradzają sytuacji.
9 3 9