Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:46:46+01:00
* Płyta pacyficzna
* Płyta północnoamerykańska
* Płyta południowoamerykańska
* Płyta eurazjatycka
* Płyta afrykańska
* Płyta indoaustralijska
* Płyta antarktyczna
* Płyta Nazca
* Płyta Juan de Fuca
* Płyta karaibska
* Płyta kokosowa
* Płyta Scotia
* Płyta helleńska
* Płyta arabska
* Płyta irańska
* Płyta filipińska
* Płyta birmańska
* Płyta sundajska

8 4 8
2010-02-13T17:49:01+01:00
-Pacyficzna
-Północnoamerykańska,
- Południowoamerykańska,
- Afrykańska,
- Antarktyczna,
- Eurazjatycka,
- Indoaustralijska
4 4 4