Odpowiedzi

2010-02-13T17:48:27+01:00
Taki uczestnik powinien być:
-wytrzymały
-wytrwały
-odważny
-spokojny
-nie mieć lęku wyskości
21 4 21
2010-02-13T17:50:33+01:00
Powinien być:
-wysportowany
-interesujący się górami
-rozmowny
-nie może mieć lęku przed wysokością
-rozmowny
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T21:03:39+01:00
Uczestnik wyprawy wysokogorskiej powinien
-byc odwazny
-wysportowany
-dobrze znac trase wyprawy
-silny
-chetny do pomocy salabszym
-zdrowy
nie miec lęku przed wysokościa
29 4 29