Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:50:39+01:00
Moim zdaniem można pograć w gry, ale nie można brać ich na serio, raczej nie mogą zmienić człowieka na gorsze. Wszystko może się jednak zdarzyć
2010-02-13T17:52:50+01:00
Myślę że tak ponieważ naprzykład gra gta sa albo cs to może ktoś wpaść w jakiś szał bo człowiek zaczyna nie rozróżniać dobra od zła czyli spaczają psychikę.

MAM NADZIEJE ŻE POMOGŁEM