Odpowiedzi

2010-02-13T17:54:11+01:00
Bitwa pod Cecorą 1620
Dowodził Stanisław Żółkiewicz
Klęska Polaków i śmierć Żółkiewskiego

Bitwa pod Chocimem 1621
Dowodził Jan Karol Chodkiewicz
Zakończona rozejmem wd. którego otrzymano granicę a Polacy obiecali powstrzymać ataki.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T17:55:24+01:00
Cecora-Stanisław Żółkiewski
Kircholm-Jan Karol Chodkiewicz
Chocim-Jan Karol Chodkiewicz
Ujście-Krzysztof Opaliński,Andrzej Grudziński
Oliwa-Arend Dickmann†,Jan Storch,Herman Witte
1 5 1